Κεριά για χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, με αγάπη για το φιλοζωικό μπαζάρ της πόλης μου..


9 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα...Μπράβο σου Marie...Και τα υπόλοιπα πράγματα που έχεις κάνει είναι πολύ ωραία...Ένα ακόμη μπράβο για την αγάπη που δείχνεις για όλα τα ζωάκια...
    Φιλιά πολλά, καλό βράδυ να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Marie μου,μοσχοβόλησες το νετ!!!!!
    Όχι μόνο από τα υπέροχα κεριά σου,αλλά κι από το ταλέντο σου και την αστείρευτη καρδιά σου!
    Να 'σαι καλά,γλυκιά μου!!
    Καλή εβδομάδα με υγεία και δημιουργία!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μου αρέσουν όλα,που αν τα είχα θα λυπόμουν να τα ανάψω!Συγχαρητήρια!!!
    Πολλα φιλιά και καλή εβδομάδα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μarie υπέροχα τα κεράκια σου όπως με συγκίνησε και η ευαισθησία σου για τα ζωάκια! Καλή επιτυχία στο bazaar πολλά φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα! Θα ξετρελαθούν όλοι στο bazaar...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Yπέροχα!!!!!!όλα όπως πάντα!!!και ο σκοπός του bazar ακόμη πιο υπέροχος!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καταπληκτικά είναι κοριτσάρα!!!
    Η άλλη έκδοση του μπλοκ μου άρεζε πιο πολύ,αυτή εδώ είναι δύσκολη γενικά
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα!!!!
    Τα ζηλεύω!!!!!! Να είσαι καλά, γερή και δημιουργική!
    Φιλιά από τις Μέλισσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...